Khamis, 23 Disember 2010

Berbangga menjadi seorang ELF's super junior


Sejak tahun 2005 saya mula meminati k-pop artis....saya mula mencari kumpulan2 yg akan saya minati separuh mati sehinggalah saye ketemu kumpulan SUPER JUNIOR. Kumpulan ini terdiri daripada 13 orang members semuanya dan diketuai oleh LEETEUK oppa(angelteuk). Members yang paling saya minati ialah KIBUM oppa atau nama gelaran yg diberi peminat ialah MR.KILLER SMILE....fuh!!!senyumannya memang memukau setiap yg melihatnya terutama sekali sayalah. huhhu.

Saya juga mempunyai beberapa orang rakan yang amat meminati k-pop artis tapi yg paling ngam skali dengan saya ialah NUR ATHIRAH INANI lebih glamor HEENIM THIRAH. Dia juga salah seorang peminat super junior, yg paling dia minati ialah HEECHUL oppa. Topik kami setiap hari tidak lepas drpd info super junior...super junior...super junior...super junior...dan super junior...ahak3. Daripada berdua kami bergerak menjadi satu kumpulan besar apabila dapat bertemu dan saling berkenalan dengan lebih ramai lagi peminat super junior di FACEBOOK, kami mengelarnya sbg ELF's super junior...

Kumpulan ini terdiri drpd usia 12thn kpd 20 above. Kumpulan ini juga bkn sahaja berasal dari Malaysia malah ianya daripada INDONESIA, FILIPINA,VIETNAM, ALGERIA, AFRICA, HONG KONG, CHINA dan banyak lagi. Kami berkomunikasi sesama kami melalui satu language shj iaitu ENGLISH. Dengan menggunakan language ini semua orang dapat memahami lebih2 lg adenya GOOGLE TRANSLATE lg senang dibuatnya kami. Kumpulan ini juga tidak menyukai orang yg terlalu ANTI kpd k-pop artis.

~walaupun berlainan bangsa serta bahasa tapi kami tetap dapat berkawan~

p/s: sambungan akan disambung kemudian hari...hahhahaha

Tiada ulasan: